سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

انتقاد تند محمد مایلی کهن از اصولی، عنایتی و قلعه‌نویی+ ویدیو| تکرار دعوای گروهبان قندلی!

  • کد خبر: ۱۶۸۶۰۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
انتقاد تند محمد مایلی کهن از اصولی، عنایتی و قلعه‌نویی+ ویدیو| تکرار دعوای گروهبان قندلی!
محمد مایلی‌کهن به شدت از امیر قلعه نویی انتقاد کرد و دوباره گروهبان قندلی را تکرار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مایلی کهن در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: احسان اصولی برخلاف اسمش اصلا اصولی صحبت نمی‌کند. چگونه می‌شود در خراسان با وجود این همه اسطوره مثل خداداد عزیزی و میثاقیان و ... در چندین پست مسئولیت دارند.

وی افزود: من تمام حرف هایم فنی است شما مگر صحبت‌های فنی متوجه می‌شوید. مگر قرار نبود سرمربی تیم ملی امید سابقه کار با جوانان را داشته باشد؟

مایلی کهن با انتقاد از عنایتی گفت: عنایتی از بازیکنان خوبی است، ولی با دریافت ۵۰۰ میلیون و ترک یک باره نفت مسجدسلیمان باعث سقوط این تیم شد.

مایلی کهن خطاب به مجری برنامه گفت: شما وحشت دارید که من صحبت کنم. شما در حدی نیستید که تشخیص بدهید صحبت‌های من فنی است و یا غیر فنی. شما همیشه مخالف من بودید.

وی افزود: تمام لیگ ما رفته است زیر نظر گروهبان قندلی! سعید الهویی با چه رزومه‌ای شده است مربی تیم ملی؟ از بزرگانی مثل محرم نویدکیا و وحید هاشمیان با کارنامه‌های مشخص استفاده نمی‌شود و ناگهان عنایتی از ناکجا آباد بیرون می‌آید، چون همزبان گروهبان قندلی هستند!

ویدیو صحبت‌های مایلی‌کهن علیه اصولی، عنایتی و قلعه‌نویی

تعداد بازدید : 823
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->